bloglovin

Fixas nu.

Tjenare bloggen!
Vaknade vid 6 tiden för att jag skulle åka till Leticia och hon skulle följa med mig till jobbet. Men sen nu hon kan inte :/ Då får Paula följa med mig då. Jag jobbar som kasörska i en kebab i kungens kurva. Tror inte jag kommer kunna blogga där. Så ja. 
Om ni undrar hur mycket det blev mellan Colombia och Argentina. Blev det 0-0. SÄMST med stora bokstäver. Trodde Colombia skulle vart bättre. Men älskade hur allt blev. De var så nära att göra mål. 
Aja jag kanske bloggar innan jag åker, eller när jag är på bussen. Eller så ses vi efter jag slutat. Puss puss! ♥
 
 

Mina kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Din fina namn:
Vill du komma ihåg dig älskling?

E-postadress: (publiceras inte i bloggen sötnos)

Vad heter din fina blogg?:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0