bloglovin

Argentina VS Colombia.

Nu kolla på matchen mellan Colombia och Argentina. Såklart ska det bli 5-0 till Colombia igen :D
Haha, men jag tror att med den här inlägget så säger jag godnatt för att så fort matchen slutar så ska jag lägga mig. Måste vakna tidigt. Ska jobba :)
Ajde men alla mot Argentina och med Colombia. Medan allt börjar så ska jag fortsätta kolla på Venezuela mot Bolivia. VAMOS MI TRICOLOR COLOMBIA ♥
 

Mina kommentarer
Postat av: Letricha

Awwe cammy vad fint du skriver hoppas Colombia vinner STOORT , älskar dig min ÄNGEL<3

Svar: Jag hoppas på det med :* HAHA det blev 0-0 till slut igen :(
Cammy Ocampo

2013-06-08 @ 00:04:26
URL: http://www.nattstad.se/Letricha

Kommentera mitt inlägg här:

Din fina namn:
Vill du komma ihåg dig älskling?

E-postadress: (publiceras inte i bloggen sötnos)

Vad heter din fina blogg?:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0