bloglovin

Äntligen hemma.

Jag är äntligen hemma :D
Idag var en jätte bra dag i jobbet. Det var mycket folk, dock så var det många som var taskiga :( ''ge mig maten nu'', ''vart fan är maten''. Men sen var det också folk som ba ''nej vad fin personal ni har'', ''vad bra du är på kassan''. 
Jag lärde mig kassan idag :D så jag var jätte glad när någon kom och beställde. 
Rashid kom till jobbet idag och hälsade på med hans kusin tror jag. Lika rolig som alltid är han :)
Slutade vid 5 och sen så åkte jag till Årstaberg och träffade några. Jag vet redan vad jag kommer göra med min första lön :D göra akryl naglar coh ge resten till mina föräldrar. Ajde, ska städa rummet. Puss puss
 

Mina kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Din fina namn:
Vill du komma ihåg dig älskling?

E-postadress: (publiceras inte i bloggen sötnos)

Vad heter din fina blogg?:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0